stugan igår..


öppna spisen

så mysigt o se ner till vattnet..

rebecka lekte med esmeralda (åkes brors barn)

och det uppskattades:)

min lilla prick<3

och här har ni moa..'

mysisar

me and my baby

åå en trappa va kul..

den lärde hon sig gå upp på fort:)

och ner det var jätte kul:)

<3

och här har vi victor (oxo åkes brors barn)

nyfiken va han spelar för kul spel

en blöt åke..

det regna ju inte lite..

åkes bror, vilken bild jag fånga på honom:)

leker så fint, tjejorna

åke ville osså leka..

medans mamma och mats laga mat

här går lillan runt lite med rebecka i handen

jag och min tjej myser vid elden

så det var "lite av bilderna" hoppas ni njöt lika mycket som vi gjorde där<3
puss o hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0