tjabba!

nyss ätit resterna från francia, haha inte hon dock utan hennes mat hon gjorde igår, mums! det var nästan godare idag!
Snart ska jag och lillan till tumba o träffa moryn och alina. ska leta present till norea, för hon har fyllt år. och ikväll är vi bjudna hem till henne på födelsedagsfest. kul!
nu ska ja locka håret med världens bästa morsdagpresent, puss kram

p.s jag vet inte vad mitt favvo frisör ställe heter men kan fråga malin om hon läste,?! vilket jag verkligen tror för hon verkar ha koll på allt:D o de har tyvärr inte jag! men om du inte orkar vänta så ligger det en liten nästan i hörnet av en byggnad på medborgarplatsen, i samma hus längst ut ligger en underklädes butik. Nära snaps! hoppas ni förstår min beskrivning!
herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ok.. Om du kommer på namnet så kan du ju skriva det i bloggen är du snäll :)

2009-06-05 @ 21:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0