våran midsommar sluta tidigt..

japp, först var vi hemma hos svärmor och åt goood mat med efterrätt och sen skulle jag vidare till landet:) järna! Men kom dock inte så långt, ja blev för full! Nej skojja, jag fick mina kramper i magen jag haft ett tag, men 10 gr värre än vanligt så det var bara att åka hem o sova. Men lättare sagt än gjort. Det gick inte o sova, det gjorde så ont, fick en tablett av franciscos mormor men om ja ska vara ärlig så vet ja inte om de hjälpte, kändes inte som det då.  jaja men jag hann ta några bilder iallafall, så här!

världens finaste

finaste äter osså

vi grilla massa kött, åå nu blir jag sugen igen

jag stod för efterrätten som jag bakat tidigare på dagen, mumms!

Trevliga lisbettte och min svärmor

det var dom bilderna!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0