dagens outfit!


päls från only tror jag"gammal" skinnjacka hm, kofta hm"gammal" linne lite genomskinligt, "syns dock ej på bilden" hm jeans bikbok och de fina halsbandet som jag fick av min kära mor!





jag och bror min har varit på stan och tittat lite. hampus köpte 2 par snygga skor och jag handla en cheeseburgare och en liten milkshake:D jag provade även lite jeans eftersom alla mina hemma är förstora, hitta ett par som var skitsnygga men fels stl. får se om jag orkar kolla in dom en annan dag. Det kändes jätte konstigt att gå utan vagn, helt tomt...men ändå rätt skönt jag var ju inte borta så länge.
nu ska vi snart hem till gammelfarmor och äta completo;) mums börjar faktiskt bli hungrig!
hare bra allihoppa puss

p.s är det nån som har försmå jeans som vill lån/bytas lite säg till jag har massor!:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skickar inte du in till någon modellagentur snart så gör jag det åt dig. Du är så jäkla snygg Louise. Lik mig..:) ivarje fall lite kanske..hihi

2009-03-08 @ 20:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0