fortsättning av bilder från igår..se och le:)


nyfiken..

känna magen..

strike a pose baby..haha

fundersam..

busig..

sexy..haha min elvis..

lik sin mor pose..

golli..

jätte glada tjejen..

..hmm vad ska ja göra nu..bryta av mammas tumme kanske...

skrämd av camila´s garv...

härmar camila tror ja nog...eller mig kanske. vi skratta hysterisk typ i 10 min..

världens sötaste barn om jag och camila får bestämma:)

nu åkte pjamasen på och nu e babis tlött..

eller nej inte än..lite mer bus me faster innan läggdags..





nu ska ja få frukost av min sköna sen ska ja klä på mig och rulla ner till tumba och träffa min kära vän moryn som ja inte sätt på hmm 6 veckor nu..puss kram ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mamma

Äta opp..jag blir tokig så söt hon är....!!!!

2009-03-02 @ 13:14:53
Postat av: pernilla

jag dør, den dær bilden med de små tænderna gjorde min dag!

2009-03-03 @ 14:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0