lite regn men vad gör de en sån här härlig dag

Ja, som ni ser har jag haft en toppen dag. Jag och min dotter har varit inne i stan med min mamma och åke. Vi har gått runt och tittat i affärer och ätit god mat. Jätte god mat faktiskt!
Min dotter somna nyss efter att vi lekt en stund sen vi kom hem, hon skratta som aldrig förr<3
Ska nog snart gå och väcka min "man" oxå så han inte sover bort hela eftermiddan!
Ikväll är det melodifestivalen och real madrid, alltså riktigt underhållande!
Lisen och benji kommer hit och gör oss sällskap ikväll, mysigt.
Ha en mysig fredagskväll!
kram kram




så fin mamma och dotter jag har, älskar er så mycket!
Lillan fick en sån söt vårjacka idag av mamma, tack!
Hoppas ni får en bra helg mamma och åke<3
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0