mera bilder från ikväll..







ja vad säger man som mamma till denna söta tjej?
Jag älskar dig med hela mitt hjärta och jag får ryck bara av att titta på dig min söta älskade underbart söta bästa gulliga perfekta barn aiofshgwoesijgnoigwielrnbgtiodfjgnoewptogprdsrfnpe så ursäkta tycket;) jag har sånna ibland...kan dock inte botas:(
baaaaaaaaaaaaaaaaaabiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssss<3


annars idag så har jag gjort lite egna saker på fri hand och pappabus och lillan har varit ensamma hela förmiddagen och jag blev så glad när ja fick ett mms imorse på mina hjärtan i badkaret<3 de e kärlek de;) och glad som mamma blir man när pappabus säger att lillan har bajsat....ja tro mig de e speciellt för en mor att höra något så bra:D haha
nu kommer snart min blivande man hem, längtaaaaaaaaaaaaaaaar
herrå

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahaha..jag ser dig framför mig Louise när du får dina ryck. BAAAABIIIIIIIIS ATA OPPPPPPP!!!!!!Hon är världen sötaste lilla tjej och det ska bli så kul på lördag. Längtar..Den här bloggen är det bästa som finns för oss här i Västerås. Jag o brorsorna läser varje dag/ flera gånger. Älskar er

2009-03-05 @ 06:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0