mys

Igår var jag och francia nästan hela dagen, vi hade en toppen dag! Vi var i stan på kvällen och tog en fika på vårat gamla hak;) trevligt trevligt.
När vi kom hem somna lillan och jag somna i famnen på min "man" med tända ljus och varm choklad *älskar dig*

i farmors säng och myser..

lillan i vagnen..

i tåget på väg till staden;)

påklädd var jag igår...haha vägra ha vinterjackan en dag till denna vinter!

kollar i skyltfönstret

cool bild tycker jag:)

det här kallar jag fika:)

mums:)

Fina farmor:)

mammas nyvakna tjej:)

Kommentarer
Postat av: Josefina

Hej, hur mycket ammar du? Heltid? Planerar du att sluta? tycker det är så svårt att veta /kramar nybliven mamma!

2009-03-16 @ 15:22:39
Postat av: mee

hej Josefina!

jag ammar min tjej på 8 månader heltid, hon har dock ätit mat och frukt oxå. Nu tar hon inte mat för hennes tänder gör ont men jag ger välling och frukt så gott det går. Så fort hon vill äta igen kommer jag dra ner på ammandet, så jag bara ammar kvällar, nätter och nån gång på dagen!

Du väljer själv hur du vill göra, men håll på så länge du själv orkar och bebisen vill:)

lycka till!

kram

2009-03-16 @ 18:47:03
URL: http://borstad.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Heej!Tycker ni är så söta du och din dotter och härligt att höra ngn mer som ammar längre! Jag ammar också min kille fortfarande 080706 på heltid men får mest konstiga kommentarer aja inget att bry sig om;-) Kram på er!

2009-03-16 @ 23:48:30
Postat av: Aseel

Du har så himla fina ögonfransar, är de äkta? om inte vad använder du för märke???hehhe

2009-03-17 @ 18:27:44
URL: http://essofhearts.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0