en toppen dag med hanna, tess, disa och min fina dotter.


min fina dotter på kajen..

vi åt så gott, jag åt kycklingsallad med fetaost och marinerade kronärskockor..mums!

och disa var ju så klart med, (hannas babis)

här är lillan i famnen på fina hanna:)

super gulliga tess var asså me..

mm ja mätt o belåten..

efter maten var det pussdags för lillan..

..och hanna så klart..

så söta allihoppa:)

Min fina dotter esmeralda och min fina hanna

sen åkte vi på match..

med värsta hejjarklacken:)


esmeralda hejjar osså:)


Tack brudar för en as skön dag!
Saknar dig redan stumpan.
ses snart.
Love


Kommentarer
Postat av: Pernilla

ÅHH vilka fina kort gumman! Superfina var ni ju allihopa!! Vad kul det ær med mycket kort nær man inte ær med.. Søta disa o esme nær de pussas!!

2009-05-08 @ 11:01:09
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0