god eftermidda..

idag har vi varit ute och letat present till min kära svärmor som fyller på onsdag. Det gick jätte bra, vi visste direkt vad vi skulle köpa och var. Efter de gick vi runt lite i skärholmen och titta lite, hitta ett par jeans till lillan som pappa bus valde och köpte;) ni får se sen.
kram på er


inne på team sportia provades kepsar hej vilt av lillan:)

visst e hon cool?

fin pappa=fin dotter 

jag i bikbok jeans, skor h&m, skinnjacka oxå h&m sjalarna kommer ena från h&m den andra kommer ja inte ihåg och vita tröjan e osså h&m alltså h&m bruttan idag

p.s föressten så är ja nöjd med mitt hår nu, jag ska vara blond ända tills hösten, punkt slut
kärlek

glömde min mobil hemma idag när vi var iväg till dom som undra;)
puss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du glömde din mobil, ja då förstår jag att jag inte fick tag på dig.:) Va ni är fina, hela famlijen. Puss

2009-05-11 @ 19:04:14
Postat av: Pernilla

Håller med føregående talare. Vad fina ni var allihop. Haha lite stor keps på coolingen ;) PUSS !

2009-05-12 @ 08:58:08
URL: http://dennadag.blogg.se/
Postat av: ella

hej , jag har en liten fråga, din killes tröja den randiga. Var har han köpt den? Superfin! Vore jättesnällt om du svarar :) Din blogg är superbra och din dotter riktigt söt! All lycka

2009-05-12 @ 16:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0