Godnatt!

Idag har vi haft en toppen dag, sol och fika med mysigt sällskap! Vi var hemma hos Åsa, Ella och Jocke på lång fika i deras baksida. Vi satt i solen och åt glass, kakor och åt världens goaste kokoskaka som ella gjort åt oss..mums:)
Esmeralda trivdes där, hon fick en sol hatt och så fick hon ärva ett par vincent skor av ella, jätte fina. Tack!
Efter de åkte vi förbi mormor som inte var hemma, så henne får vi inte träffa förens på måndag. När vi kom hem hjälpte jag mamma med baksidan och fixa, soppa och tvätta rent allt, det kommer bli fint vi möblera lite annorunda denna gång, kul men förnyning tycker ja. Och snyggt blev de, nu är det bara taket kvar o spola sen allt små fix:) mamma kommer göra som alltid vackrast på gatan:) världens duktigaste inredare enligt mig såklart. (hon har en tanke  bakom allt)
efter de laga mamma godaste maten oxå enligt mig så klart;;)
På kvällen sen cykla jag hem till pappa och kolla på hans nya lya och tiita på matchen...kul och träffa pappa som vanligt han bodde jätte fint. Och viilken skön utsikt. När man ligger i soffan ser man skrapan utanför fönstret. häftigt.
Jag cykla hem oxå och fan va skönt västerås är när man kan cykla överallt. Jag tror nog jag var den ända som njöt av o cykla hem ikväll, vinden kändes så skön. Ska nog ta med mig min cykel hem, för där vi bor finns de ju massa ställen o cykla till.
Nu ska ja lägga mig brevid min underbart underbara dotter!
Godnatt och KÄRLEK


brorsan provar brillorna på lillan..

och satte på svea mössan..

Vilken tuffing:)

tittut;)

jag och min fina dotter....ni ska se hur ja ser ut har värme utslag på hela bröstet:(

min mamma och min dotter<3

hemma hos ella, mamma e nyopererad stackarn<3

lillan fick en egen plats o leka på..

dock lite för mycket sol på huvudet..

...så ella gav henne sin gamla solhatt..

...som passa perfekt;)

jag njöt av kaffe o massa gott..

och det gjorde lillan med, dock inget kaffe men massa vatten;)

busiga ella och fina åsa påsa<3

mmm va gott me bullar, behövde inte solhatten i skuggan:)

maten med mjölk, så gott.

när vi kom hem fick hon ha pjamas på sig, och oj så trött hon var efter en rolig dag:)

från pappas balkong..

pappa o hans kökshörna;)

fint hade han fått det osså;)

förväntansfull inför matchen:) vi satt inte still en enda sekund...pappa är barca fan så han blev iallfall glad av slutresultatet.

kvällens mys.
Tack min fina familj för en allderles perfekt dag.<3


Kommentarer
Postat av: Moryn & Alina

Åå mysigt det ser ut... va sägru gumman! Ska vi inte ta o flytta till Västerås?! ;)

2009-05-04 @ 09:34:18
URL: http://www.metrobloggen.se/alina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0