happy day


idag såg vi ut så här:)
   
strax efter dessa bilder åkte vi till tumba och gick en promenad med moryn och alina

i tumba handla jag band till klännigen, som jag nu är klar med, och lillans klänning blev osså klar idag.
vi kommer nog ha dom på dopet imorgon.
 
efter tumba åkte vi hem och laga god mat, kött tzatsiki och pommes, riktig mamma mat:D
på bussen var esmeralda busigare än busigast, hon flörta med alla:)
      
fina du<3

medans jag laga mat kröp lillan till sitt rum för o prova kläder:)
kul!
 

min busiga tjej, snacka om att man är van o städa vid de här lagret, och värre kommer de väl o bli;)


cooling



maten njöt vi av i solen på vår icke färdiga baksida:D





våran dotter har börjat göra denna min när hon blir "ledsen" så söt

nu ska jag sova, så jag är pigg imorgon!
Hoppas min älskling kör försiktigt där ute, för han är nämligen och hämtar francia vid arlanda, dom har redan varit borta en vecka usch, wiisch sa de så va den borta.

Tur att jag njuter av tiden, gör de ni oxå;)

godnatt och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är solbrillorna från? =)

2009-05-31 @ 18:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0