heeeeeeeeeeeejsan svejsan i lingonskogen!

Hur mår ni där ute?

Jobbig natt har vi haft här hemma, lillan skrek, vi vet inte varför och hon bajsa sammanlagt 9gr igår:S konstigt, jag kunde inte få henne o sluta skriva så då tog min älskade älskling med henne till köket och lugnade henne. Hon blev tyst direkt. Hon kände väl att ja blev ledsen o stressad kanske. stackars min älskling.
Vi får se hur hon mår idag:)

Jag mår annars toppen idag, hoppas på en näst intill perfekt dag!
Hoppas ni osså får en!
Kärlek

önskar du var här mamma<3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åhh va du är gullig, längtar efter er så mycket. Puss puss. Esmeralda är världens sötaste tjej

2009-05-15 @ 14:05:15
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

Stackars lilla gumman! Hoppas verkligen att hon mår bættre snart! Hoppas solen skiner i sthlm som den gør i Oslo, helt underbart!

Ska blir riktigt hærligt med helg nu. PUSS O KRAM!

2009-05-15 @ 14:49:19
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0