körlektion och mys..

Träffa johanna idag med sin lilla tuva, gud vilken liten tjej. Jag höll i henne och hon somna snabbt i min famn. Det kändes konstigt o hålla en sån liten. Esmeralda såg så himla stor ut jämfört med henne, hon blev lixom "vuxen" häfigt!
Hanna var osså med så klart, men gick efter en stund för att klippa sig. Esmeralda känner igen henne nu så hon blev glad av att träffa hanna igen. Nu är jag hemma och är helt slut, men ska snart iväg igen, verkligen kul o varit här ett tag, jag har lixom hunnit me massor och träffat många som jag inte sätt på länge. Imorgon åker vi hem, känns både kul o tråkigt. Men vi kommer ju hit snart igen så ska inte bli ledsen.
Nu måste ja sticka!
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: steffiee

E du fortfarande kompis med camila? Hur kommer det sig att danil o fralle har inte samma efternaman?! o du påstår att dom e kusiner!?...

Ps vad söööt esmeralda har blivit:D

2009-05-06 @ 12:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0