kul o köra..

...ja det är verkligen kul o köra bil, det har jag gjort hela morgonen:)
Efter det har jag varit med mormor och mamma o lillan o fikat på wanyes sen gått på fotvård, guuuud så skönt, tack världens bästa mamma det behövdes verkligen. Hon som gjorde det på mig sa att jag absolut inte skulle skämmas över mina fossingar och att dom var väldigt fina, kul o höra ja som har komplex för mina fötter men men man får för sig allt.
Nu tänkte ju ja lägga upp massa fina biler jag tagit men nopp det går inte´, för kameran har noll batterier men när jag kommer hem igen så ska ni få massa fina kort;) det lovar ja!
Tack hanna för igår och tessan det var verkligen mysigt<3
nu ska ja plugga lite;)

puss o kräm

p.s ja, moryn tänk dig ett stort hus vid vattnet och massa mys och nära till stan! Med massa barn:)
puss på re

Kommentarer
Postat av: Pernilla

JA kort vill vi verkligen se! Hoppas du fixade en annan kamera att fota med idag på er lunch också! Har du sett lilla Tuva nu? Puss!

2009-05-05 @ 15:31:55
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0