tjingeling, vet ni??

Min dotter tog 4 steg helt själv, jag trodde jag svimma när jag såg henne:D är så stolt. Tror att hon sätt på sina kompisar hur man gör och härmar. Min prinsessa mamma älskar dig<3

Vi har hunnit med lite ärenden idag, känns skönt! Inslaget och klart;) så sött!
Francisco har köpt ny bilsterio som jag inte hunnit sätt i bilen än men den såg grym ut på förpackningen, så om ni ser en blå bil med as hög musik så är det min sambo;) älskar dig<3

Nu har vi nyss tittat på 2 avsnitt av andra avenyn, vi ligger bara på första säsongen avsnitt 77, spännande värre! as skön serie alla borde se, så sjukt verklighetsbaserad!

Nu lägger jag upp massa bilder på min dotter jag inte kan få nog av och tur är väl de:D
titta och njut:D

                

Kommentarer
Postat av: Pernilla- fånga dennadag!

PUSS PUSS PUSS PUSS på dig lilla Esmeralda, vad duktig du ær!!!!! Och før att inte tala om søt. Denna blogg med dessa bilder kan ju gøra vilken dag som helst toppen!

Pussar och Kramar från mig som gærna vill se er snaaaart!

2009-05-29 @ 10:18:42
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0