Vi är i västerås:)

Vi har kollat på fotboll idag min bror rasmus match, dom vann:) Grym match!
Nu har vi nyss ätit grillat och vi får se vad kvällen bjuder på;)
chao...

min kära bror är kapten:) han dribbla sönder dom idag

finis softa i vagnen en stund.

lillbrorsan viggo va tufft klädd:)

farsan balo och brorsan titta osså på matchen:)

haltalotta (mamma) och lillan låg på filten:)

kul o krypa ute<3

och gå runt i sina skor, måste ju osså gå som viggo:)


lillan har tagit min mobil och ringt pappabus hela dagen...hon säger papapapapapapapapapapapapapa 24-7.
kärlek

Kommentarer
Postat av: Pernilla

hej gumman! mys o va hemma i vås. Vad stor viggo är nu då=). Men lilla esmeralda är iaf sötaste som jag sett. Nu ska vi festa lite här önskar du kunde komma o hälsa på mig! Puss

2009-05-01 @ 19:16:07
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0