1 november

ja nu var det redan den första november. spännande! Undra vad denna kalla mysiga månad har att erbjuda?! Franciscos lille syrra fyller iallafall och de är ju en stor grej. Magen kommer växa mer. Och vet ni, idag när jag stod i duschen och "fick syn" på min mage i all stress så ser den så mycket annorlunda ut mot vad den gjorde med esmeralda. fattar ni?! kanske en pojke där inne"hoppas". Det vore så kul med en av varje, vill ha en liten hiphopare här hemma osså som e "mammas pojke" hihi. Och det är så spännande o se hur denna människa kommer se ut. Ja, menar esmeralda är rödlätt och blåögd, så spänningen liiiiiiiiiider:) jag hoppas och vet så klart att det ska bli ett friskt barn men sen kan man ju ha lite önske mål på att hon eller han ska bli mörk med mörka ögon och som noelia sa igår och med tjocka kinder:P hihi.

Igår när vi var på kalaset börja jag o faster noe prata om hur det kommer bli i jul men esmeralda. vi tror att hon kommer uppskatta jul mer än hennes första även fast hon aldrig kommer få lika mycket som då. och sen kom vi
på hur rund och go hon var osså mammas sockis haha

hahahhhhaha mammas finaste hahaha älskar dig mest mammas älskling älskade mammas tutte<3 och nu snart ett år senare så är hon så lång o smal(förutom kinderna då)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0