esmeraldas första pepparkakor:)

så duktig sej. igår fick dom baka på dagis och så här fina blev esmeraldas:)

kom i en söt liten hemmagjord påse:=

aaa men är dom inte för fina:) dutti sej<3

nu ska ja iväg till barnmorskan och snacka om min stress. får nämligen väldigt ont i magen när jag stressar. ja då kan man tänka säg, sluta stressa!! ja men de ni, det är inte de lättaste, men lovar att göra mitt bästa för mig och magens skull.
hej så länge

p.s bilderna från esmeraldas fotografering i stan har kommit, och nu fattas de bara att ja måste välja ut några av 82, dunder super duper söta bilderna. usch svårt val doktorn grät.
ciao som "" skulle ha sagt de;)

Kommentarer
Postat av: Momma

Mommos finaste sej har bakat pepparkakor. Gud så söta..Det ska vi göra nästa helg också Esmeralda. Puss puss mommo

2009-11-20 @ 12:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0