Hej mina kära läsare.

Tyvärr är ni allt färre nu som läser pga. den här värdelösa koden man måste ha, så säg till dina nära o kära vad mitt lösen är så kanske jag får tillbaka lite av läsarna iallfall.
Jag kommer ta bort det om ett tag, men just nu får de va.

Idag har jag jobbat hela långa dagen. Det började med att jag försov mig men esmeralda väckte mig och jag hann till jobbe, tack fina fina sej<3 Jobbet gick jätte bra och måste säga de igen, jag trivs som FAN, innan jag gick idag så roppade mina kollegor efter mig att jag är så skön, hihi skön åå tack säger jag det kommer jag leva på resten av dagen:) Så snällt, älskar snälla männiksor. en av mina kollegor som heter Lina, hon har skrattat åt mig hela dagen, vet inte varför, kanske kan vara att jag sätt ut som en skabbig (lite halvgravid) nyvaken kvinna, haha nej men hon skratta åt mitt sätt att vara mot kunderna osv. jag älskar mitt jobb och hoppas de smittar av sig.
Sen måste jag nämna en ur söt kollega som jag har fått och vet kommer nog ha som vän en låång tid framöver, Melissa. Du är så himla grym. Allt har sin mening och det var meningen att du skulle träffa mig nu. Du kommer lyckas så bra med allt. Du verkar vara en grym mamma och vän. Hoppas våra söta får leka nån dag.
!
Jag har så mycket fina bilder att visa er, men de får bli senare, det är en ända röra här hemma, tyvärr! Men allt städas upp så småningom. Jag är possetiv.

Måste oxå säga att ni anar inte hur stolt jag är över min fina fina fina underbara dotter. Jag vet att när hon kommer bli stor så kommer hon säga, mamma du är verkligen min förebild och du gör verkligen allt för (oss) och jag vill bli som dig när jag blir stor. Det låter konstigt att jag skriver så om mig själv men vet ni, jag har gett mig tusan på att jag ska göra allt för mina fina underbara gåvor. Esmeralda min dotter och bäbisen i magen. Ni har och kommer o göra min framtid. Det kommer bli så himla bra. Vi ska göra allt och lite till. till er därute som inte har barn, ni vet inte vad jag snackar om jag lovar er, NI HAR INGEN ANING ! Ni kommer verkligen förstå påriktigt den dagen ni själva får barn. och jag vill oxå påpeka att ni som inte har barn, ge aldrig råd till nån som har, för ni kan tyvärr inte sätta er in i samma sitts. så nu fick ja de sagt osså.

Nu när jag kommer få lön igen så kommer jag planera in en resa, vart och när de visar sig, men de behövs verkligen och  att resan kanske kan innehålla bad skulle vara ett stort plus:)
Men innan dess måste en ny soffgrupp köpas, då våran säljs imorgon:( vet inte om ja ska vara glad eller ledsen. men som ja sagt tidigare "förnyningar" behövs:)

nu hör jag eeeeeeeelloooooiiiisse på tvn, jag tror ja dör, hata är rätt ord till låten.

Bild på mig och lillan kommer nog senare för vi är så mys pys söta just nu:)=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0