Ny tellebobbo och ny säng till lillan

hej där ute.
Sitter här hemma och väntar tills klockan ska bli åtta. Mätt och belåten är jag osså på min goda thai mat.
Jag fick/köpte en ny tellebobbo idag, ingen som gissat färg. tråkigt då tänker jag inte visa vilken de är heller. Snart får jag iallfall sätta på den efter den laddat klart. spännade sånt där. efter vi köpt den gick vi till ikea. jag ba: älskling hon behöver glas fast i plats fär att dricka själv hon e stor tjej nu så kan vi gå till ikea idag måndag på förmiddan ingen där typ. visst hela jävla parkeringen var upptagen och en jävla massa folk. halllå jobbar inte folk längre. aja dit gick vi och oj så mycket fattigare vi var när vi gick ut. älskling var på shopping humör och ville förändra lite hemma så, esmeralda fick en ny säng(stora sejen ni vet) men madrass och lakan och kudde och grejer jag ska sätta upp på väggen (visar sen) lampor som lyser på natten i elutagen så hon hittar vägen till vårat rum nu när hon kan gå ut från sängen själv. (as skönt för de kommer aldrig vara stökigt när man vaknar på morgonen för vi måste ju städa varje kväll så hon inte ramlar om hon kommer till oss):) muggar fick hon osså:):):) viiie nu är det verksta här hemma och spjäl sängen får ta plats i vårat rum igen, för snart kommer ju en till:) undra vad för färg jag ska bädda iden:P älsklingen får inte upp garderobsdörren längre i lillans rum så nu ska han ta all förvaringsutrymmen i vårat sovrum så vi ska byta på våra lakan och mina sygrejer så får hans kläder och grejer vara där. och garderoben man inte kommer kunna öppna så bra där får lakan och sygrejerna ligga(för dom använder man ju inte varje dag.(tyvärr) nu ska ja äta på nått är hela tiden sugen för att ta bort illamåendet. (har slut på åksjuketabletterna:()

en bild på lillan imorse påväg till dagis:)

fröknarna tyckte hon var så fin. ( jag hon har ett plåmärke som hon gjorde förra veckan men de har inte synts nått förens nu) hon är sjövild denna kräfta phuuu


Kommentarer
Postat av: Ostsnyltaren

Jag gissar på att mobilen är rosa? ;)

2009-11-02 @ 20:16:39
Postat av: Anonym

Mommo tycker också att hennes sej är fin..Va kul med nya saker till lillans rum. Vilken säng blev det? Puss

2009-11-03 @ 06:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0