bomben är släppt

WE ARE GONNA HAVE A BABYYYYY

WE ARE GONNA HAVE A BABYYY

WE ARE GONNA HAVE A BABYY

YES WE DOOOOO :D:D:D:D



Nu är vi 3 i väntan på att bli 4.a, fattar ni?! Det gör knappt jag.
Det är så häftigt att jag tror jag spyr, hihi för det gör jag nämligen då o då nu. Men det går över snart.


Lilla Esmeralda, mammas ögonsten ska bli stora syster och hon kommer brilljera som syster. Hon är mitt vackraste här på jorden och tänk er nu ska jag få en till. Jag är verkligen lyckligt lottad och vet att jag har en underbar framtid att ge er mina barn.

så, här får ni er första mage bild, den togs för 3 veckor.
och vet ni jag känner hur lyckan sprider i hela kroppen, detta kommer bli så bra.

en glad, trött och otroligt illamående mamma.


Det roliga är ju att Esmeralda föddes ju för inte mer än 1 år sen och fyra månader och ändå har jag nästan glömt bort alla saker som har med graviditeten och göra. Eller klart jag kommer ihåg men inte saker som, HALSBRÄNNA, SÅRSKORPOR PÅ BRÖSTVÅRTERNA, DETTA FÖRBANNADE ILLAMÅENDE, DEN STÄNDIGA TRÖTTHETEN OCH SIST MEN INTE MINST FÖÖÖÖRLOSSNINGEN. jahapp allt ska gås igenom igen och den som väntar på nått gott, ja får vänta ca.7månader till;)

nu ska jag iväg till jobbe. Ha en super bra dag nu och hoppas ni vill glädja detta med oss.
Älska älska världen


Kommentarer
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

oh vad roligt! grattis =)

2009-10-31 @ 09:28:20
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Katja

GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS!!!!!!

2009-10-31 @ 11:38:15
URL: http://www.metrobloggen.se/charlizemarie
Postat av: Norea

Grattiiiiis!!!!!!!

Puss på er :)

2009-10-31 @ 11:46:45
Postat av: millan

gud, förstår att du e överlycklig=) stort grattis!

2009-10-31 @ 11:56:53
URL: http://metrobloggen.se/millanangelina
Postat av: Cassandra med Lowe

Jag visste det=) Vad roligt!!!! Vilket datum?? Bebis no 2 är beräknad till den 7 maj, Lowe föddes ju 6 juli! O visst är det så att man helt glömt allt, helt galet!Stor kram o GRATTIS

2009-10-31 @ 13:12:05
Postat av: Anonym

Ojjj grattiis!! Hur långt gången är du?! Vad kul!

2009-10-31 @ 16:18:40
Postat av: Priscilla

Åh va kul... Grattis... Lycka till med allt!!

2009-11-02 @ 11:26:05
URL: http://bevofamiljen.blogg.se/
Postat av: Jessica (mamma till Leia)

Åh GRATTIS!! Brukar kolla in din blogg, och nu kommer den bli mycket roligare att följa :-) Spännande.

2009-11-02 @ 17:09:45
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad roligt det ska bli att följa din blogg nu! :)

2009-11-03 @ 11:05:02
Postat av: annie och vincent

grattis grattis! vad roligt för er :)

2009-11-04 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0