gammalt kan bli nytt lätt som en plätt

min kära soffa blir kvar, måste såga att de är skönt:) lite fix o trix ska göras med den för att bli så perfekt som möjligt. Med spik och hammare och trä blire bra. en tvätt skulle inte skada heller. lite nya piff kuddar osv.
idag har vi varit lediga allihoppa här hemma. skönt jag har sovit och är fortfarande trött. men gryyymt sugen på godis. snälla någon snäll därute kom och ge mig sött, salt, surt och CHOKLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD.
Tänkte visa er min röda vinterjacka jag fick för ett tag sen av min kära mormor från märket Alexander

skärpet är krytet annars ett fint spänne men jag kände att de blev föör fint;)

så mysig och stor krage, jag älskar<<3
fodret ska ni få se det är i leopard;)
puss kram

Kommentarer
Postat av: Jessica ( Mamma till Leia )

Snygg jacka.!

2009-10-21 @ 12:06:16
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0