godkväll

sveriges fulaste hem skulle jag vilja jobba med, tycker många människor här i sverige skulle behöva hjälp med hemmet. hur underbart är det inte att komma hem till ett fint, välstädat och personligt hem. många gör verkligen felet att ta alla gamla saker från far o morföräldrar osv. och samlar på sig massa skit. har ni nån furugrej hemma eller nån ful trä sak, gå till närmsta pyssel butik och köp dig en rolig färg som passar just er/dig och gör om. jag tycker oftast att gamla möbler blir jättefina om man bara gör dom lite modernare;) åå tänk att få bara jobba med sånt. göra om. jag vill nununununununu!

ETT PROJEKT FÖR FRAMTIDEN!
sov sött vakna blött

Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

håller meeeeed. denna vecka har vi skyltvecka. jag har garnaffären i leksand hahaha de är svårt....men du.... jag tänkte höra med dig om vi ska ses när jag kommer till sthlm i dec, vi ska ditmed skolan den 1-2 o sen kanske jag kan stanna o träffa er ngt? PUSS

2009-10-26 @ 22:04:27
Postat av: Mamma

Älska älska världen..puss

2009-10-27 @ 09:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0