igår kom

Alina och Moryn på besök:):)
Det var jätte skönt att ha dom här hos oss. För det var ett tag sen vi sågs nämligen! Jag tänkte baxa lite foton från hennes fina blogg. Kolla in vilka kort hon fick:)

första kortet är ju bara fööör sött, dom hade saknat varandra sötisar<3
åå herregud nu får jag ryck iallafall nästa kort.

ja det får bli på oss och röran dom gör, fast de e bara kul. älskar när esmeralda leker och har kul med sin kompis:) kolla in esmeraldas pose, hon vet hur man snabbt ska fixa posen:)

och ja hon har väl ärvt lite av mig:P fast tror nog pappa poserar mer än mig(putar med munnen, chisar med ögonen, spänner käkbenet och sist men absolut inte minst ut med näsborrarna:)):):) hihihihihi mami is elak:p

och sen fina tjejen, mammas ögonsten<3

japp det var dom fotona det, jag har några fler jag ska visa er från härromdagen hemma hos sanna men de får bli sen eller imorgon för snart sticker jag till jobbe!!!
puss kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0