födelsedagspresenter


i min garderob stod fina presenter uppradade i påsar..

men nu har jag plockat upp lite..och jag älskar varenda liten grej sjuukt mycket, kolla in ormkavajen som är dubbelknäppt och har trekvartsärm, im in löööve. och g.star jeansen uppe i hörnet, alltså ja har aldrig haft snyggare och såå sköna jeans, im realy in loooove

och kolla in mina nya bjuxs från topshop

är dom inte skyyyhögt snygga, säg hej till skyskrapan nästa gång du ser mig.)

och kolla häär jaaaaaaaaaaaaaaaaaaag fick dom, dom har allt:)

mina nya snygga sköna älsklingsjeans

accesoarer i massor:)

och ja, jag har investerat mig ett par "skinnbyxor" fatta, ja trodde aldrig ja skulle göra de. men damn girl...you sexy...biatch

och denna skönhet från hm fick jag av bästa mammsen och mycket mer

massa stickat:)

och jag var ju inte den ända som fick presenter, esmeralda fick en helt ny garderob typ av min mormor och mamma. här var en av plaggen, den sjukt söta jackan jag sätt i rosa men som nu fanns i svart...ååå så fin bäbis kommer va, och mamma har nästan lika dan:)

fina blommor fick ja osså
:)

det var lite av de jag fått:=)
tack så himla mycket för allt. jag fick som sagt mycket mer som jag inte visat, så jag blev verkligen sjukt bortskämd! Så himla fint:)

tack igen!'
puss kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va mycket fint..Skulle vilja se allt på dig. Du kommer att se ut som en modell men det gör du ju ändå..min fina lilla dotter. Du är bäst. Nu saknar jag er så mycket men vi ses på MÅNDAG!!!!!! Puss

2009-09-18 @ 06:13:29
Postat av: Jessica o Leia

skit snygga skor, dem rosa.. åhhh dem bruna vill ja oxå ha:-) wow. din rumpa va het i dem byxorna:-)

2009-09-18 @ 18:49:12
URL: http://curdidurdi.blogg.se/
Postat av: Mysko

Så himla tevigt att du o Lillan e så gulligt.... ni är värda allt.... Kramar o Pussar

2009-09-20 @ 02:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0