girls night

me and my girl are alone with tv and chips. wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiiieeee we have party:)

love you so much esmeralda<3

sååå uppskattad tid att bara vara du och jag:)





och vet  ni vad, jag tycker de ska bli skit kul att börja jobba. Jag känner lycka faktiskt, de kommer bli så himla bra. esmeralda vet jag kommer stor trivas på dagis och jag vet att jag kommer komma in i mina jobbrutiner och jobba med mitt jobb jag älskar/älskade! allt kommer bli så himla bra, tänk att detta har jag tänkt på hela dagen fast jag varit så otoligt dryg och tjurig, konstig e mitt förnamn. längtar tills tisdag då det bli min första jobbdag på mer än 500 dagar wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieee im back in buissness biatches

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kommer bli skitkul för dig! Och vi kan ju sitta här och dregla efter alla snygga kläder som VI VEEEEEET att du kommer gå loss på hehe. pussis

2009-09-26 @ 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0