Halloj..

vilken dag! ja som jag skrev tidigare så har jag kännt hela tiden och gör även de nu!
 

Allt har en mening, men hur hanskas man med meningen?


Min älskling är ledig idag, mys! och tack för att du finns francisco. Jag älskar dig, fast det vet du vid det här laget.

Idag la vi ut våran soffa på blocket, här ska göras om:)¨ååå va kul och francisco ska välja soffa:) är inte alls rädd faktiskt. Vagnen han valde är ju perfekto:) ¨så litar på han, och om han väljer en soffa som inte passar in i vårt vardagsrum så är de ju "jätte" synd, då får vi ju lov o göra om hela vardagsrummet.(inte mig imot)


nej nu ska ja mata lillan innan hon kriverar.
besitos

p.s nopp norea ja e inte gravid, men hade ju varit lite mysigt om så va:) men inte ääään!

Kommentarer
Postat av: Norea

Nähäää...då sa min magkänsla mig fel...



Du är såååå VACKER Louise!!!! Och där har jag 100 % rätt =D



Puss på`re fina du!

2009-09-03 @ 08:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0