Jag saknar mina vänner<3

Pernilla, Hanna, Tessan och Madde saknar jag just nu jätte mycket. Vill att ni tjejer ska veta att ni alla är olika men så himla bäst. Kom och lek med min nu på en gång!! Önskar ni alla kan vara me på min födelsedags firande.

min fina fina fina och dunder snälla vän pernilla<3

pernilla, jag och sexihot hot hot blivande mamma hanna (hon e inte gravid, men skulle va grymt fin som mamma)<3

pernilla, barndomsbästis tess och jag

min älskade madde<3

ni alla är verkligen speciella för mig och just idag saknade jag er extra mycket i regnet.
Bamse kram från mig till er.
Jag kommer alltid finnas som vän föralltid till er<3


finns så klart fler själar där ute som jag saknar och bryr mig om men dessa tjejer är speciella för mig och saknas jämt!!

Kommentarer
Postat av: hanna

min älskade älskade lollo fis. jag älskar dig. en vacker dag går vi där tillsammans med barnvagnar och snackar skit i sandlådan;) du är bäst! saknar dig. PUSS

2009-09-04 @ 10:55:52
URL: http://hannaedvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0