min dag, alltså bara bilder på mig...och kära:)



fina du:)


lekte systrarna graaf


ni är mina bästa vänner, tack för att ni finns och gör livet lite lättare varje gång vi ses, älskar obeskrivligt mycket på 2 helt olika sätt, men ni kommer alltid vara min bästaste bästa vänner, mycket kärlek till er som var med mig på min stora dag. evig kärlek<3

sen kom en dam och tog en sväng om med mig..

jag hade 3 lösnaglar mindre och helt slut efter hennes dans med mig, ja ni ser..ja va typ hennes vante som hon fladdra me:)

fina fina ni ,,,skåål!

botten upp

ja vad säger man...nöjd var jag med mig själv igår, damm i look hot hot hot, a real milf;) det vär väldigt länge sen ja kände så:)

ville ta me mig stora kristallampan hem



Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i efterskott!!

Hoppas ni hade det trevligt på Patricia, de ser i alla fall så ut :)

Vi känner inte varandra utan kom in av en slump på din blogg och tycker du verkar ha en så fin och mysig familj, härligt att läsa om!

Men så till min fråga, var har du köpt de där ursnygga stövlarna?? De så är lite ljusbeiga, vore SÅ tacksam för svar!

Mvh



Linda

2009-09-12 @ 22:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0