jag behöver massage

jag har ont, jätte ont i axlar och rygg, behöver verkligen massage. Jag vet att jag ska få det i present så fort jag fött barn, läängttaar så till båda:)
Annars så rullar livet på. Saknar som vanligt "min familj i v-ås" jätte mycket. Men ska träffa några av dom på lördag och söndag för då åker vi dit:)
Magen växer och jag har en bäbis som väger ca. 3200g där inne. Så om den vill titta ut nu så är du välkommen, tror ja. Jag måste fixa bb väskan först. Tänkte göra de idag men jag tror jag skjuter upp det till imorgon. Just ja imorgon har jag bvc påminn mig snälla!!!!! Måste gå o kolla när nu på en gång....
..imorgon tar jag även tag i att sy klart lillens grejer till vagnen. mys mys!

Ha en fortsatt mys dag för det har jag verkligen haft och kommer verkligen ha resten av eftermiddagen:)
ska nämligen mysa med en liten nyfödd bebbe snart...om esmeralda tillåter dvs.;)


puss kram




Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Tack för grattiset;);) Synd om dig att du har ont. Hoppas de blir bättre snart. :) Super fin bild... KRAM

2010-04-29 @ 14:33:57
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: Det vet du!

AJ AJ AJ Mami why u dont calla me so we can do nasty things på varandra ;)



Miss u on top of me ;)



Du vet vem.......

2010-04-29 @ 14:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0