lyxfällan

usch det är med glädje jag sätter på tvn när det är lyxfällan, men stackars människor. Varför leva på krediter?! Varför skapa denna ångest?! Om ni såg programmet som gick ikväll, helvete vad mycket grejer dom fick i presenter, fan de va för flera flera tusen, och ett årsförbrukning på blöjjor, OMG!!
Ja, ja hoppas bara dom inte köper annat utan betalar av sina skulder för dom pengarna som annars skulle gått till de.

Annars så snart ska man sussa, i sin säng, kan väl inte säga att ja sakna den så men lite. Vi hade det ju så bra på hotellet. Dock va den lååångt ifrån lika snygg som våran säng och hade inte alls lika sköna kuddar:)

yes här har ni den, hotellets säng!
nej nu ska ja gå o tvätta mig sen bädda ner mig i våran säng...
..jag kommer försöka drömma mig tillbaka till paradiset vi va på igår...


och för att inte snacka om maten som var ljuvlig..



..men den var inte lika smarrig som jag var efter en massage med helkroppspeeling,kroppsinpackning, skalpmassage, massagebad och avslutande bodylotion:P

ja vänner denna underbara bild bjuder jag på;)


(tillägger att om det är någon därute som lider av min snygga bränna så är jag öppen för gåvor, tex. spray taning, solkort efter bebben är född osv.)

Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

Va fint där va:-) Vilken mage du ligger inne med.. ;);) söt.. KRAM

2010-04-16 @ 06:14:59
URL: http://mammajesssi.blogg.se/
Postat av: elin

hej fin blogg!!! gör du nått spec för att slippa bristningar på magen?

2010-04-16 @ 07:43:17
Postat av: Sanna

Neeeej inte sola solarium Louise!! Cancer är inte kul. Spray eller bus!

2010-04-16 @ 10:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0