snodda bilder från facebook:)

några bilder jag hitta från facebook från igår:)


flottigt hår och svettig men annars ett underbart foto. Esmeralda va så snäll och söt mot lilla bebben linn<3


här hänger esmeralda med sin polare julia som nu blivit storasyster. och hon e så duktig julia, sin mamma kan vara stolt:)


vilken bild, gud nu får jag rysningar, tänk att jag ska ha två underbara liv vid min sida,....åå de va så mysigt att få låna linn för ett tag...hihi jag var bra svettig mellan magen och pattarna efter att ha haft linn där ett bra tag:) mys mys mys


coolingar:)



mm smör och macka:)

julias super söta rum...och snart kommer hon få ännu större rum :)

Vi hade det jätte trevligt hos julia och linn, vilken fin och mysig familj.
Hoppas vi myser snart igen!!
puss kram

p.s sanna jag ska göra mina hemmagjorda paj till er då:) kram rkam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0