stress..

nej nu börjar stressen....
...jag är stressad för allt just nu..
fan hur ska allt gå..
..jag vet inte vart jag ska börja..
..hatar att känna så här..
..ni nära och kära ni kommer hjälpa mig va??....
..kommer jag att klara allt..
..klart jag gör..men hur ska ja få bort denna stress..
..NEJ JAG VET ATT MAN INTE SKA STRESSA NÄR MAN ÄR GRAVID..
..men jag gör de idag ändå..
..usch vill inte..
..vart ska ja börja..
..äta kanske vore bra...
..diska sen äta, de får jag göra först då...
..plugga körkort sen?...
...varför så seg, eller gör jag rätt genom att bara vara om dagarna..
..fan, vill så mycket men gör så jävla lite..
..nu börjar jag gråta oxå..
...perfekt..
bläääääääääääääääääääääääää


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumman, du som säger att jag inte ska stressa. Jag brukar tänka på dina kloka ord. Nu ska du bara vila. Fint hem har du så den lille som kommer kommer tycka att det är så fint..:)Ta det lugnt..Älskar dig

2010-04-07 @ 12:33:35
Postat av: Sanna

Take a chill pill Louise, du behöver inte göra tusen grejer. Ät, sov, älska och undvik att ramla framåt så har du kommit en bra bit:) Ha inte så höga krav på dig själv, gör det du absolut måste och ta det lugnt resten av tiden. Det är min filosofi;)

2010-04-07 @ 20:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0