åå vilken härlig dag

solen skiner och himlen är på..ååå va det är skönt att leva då...
idag är en stor dag, älsklingen fick reda på nått otroligt kul för oss, grattis babe.

Vi har haft melissa och hennes jätte fina barn melina och kevin här. Vi har varit inne och lekt, varit på baksidan och lekt, varit i parken och lekt, varit vid nattnet och lekt, gått promenad och lekt och ätit mat och lekt. Ja som sagt vi har lekt massor. Tack för att ni kom hit och gjorde våran dag:)

Idag är det tjejträff i västerås med mina tjejor, tyvärr så är jag inte med er. Jag tänker på er och hoppas vi ses snart. Älskar er massor.


Nu kommer lite bilder från vår dag hittills:


imorse läste jag skvaller tidning med solbrillor och när jag tittar upp brevid mig gör lillan de oxå:)

ooo shit viktoria har skit snygg bikini, mamma du måste hitta en liknande

hmm aa ja vet men jag får nöja mig men min från hm med meloner på

nu kom melissa min ur snälla vän

glad att du e glad

fina

melina drack för fullt, melissas minsta

och mys med kevin det största

min minsta diaz sov en snabbis i vagnen

och min stora igen leker i parken

hon har fått så långt hår

och hon har fortfarande sina ljusa ögon;)

kompisar delar med sig

mm törstiga sejer

keeeeeviiin

eeeesmeraaaalda

sååå lik sin far på alla sätt o vis

ibland e hon kanske lik mig:)

älskar o kramas

och pussas

busfia

sen käka vi på grillen, jag palla inte laga mat i värmen

sen blev det fotodax för oss

och det gillar esmeralda och mamma...vi gillar varandra

opps, men skit i den kolla på oss

hångel hångel:)

<3 så så så underbara

kevin ville osså vara mee

sen gick vi till vattnet

det va spännande

åå va skönt

lillfisen ville osså

söööönt

kul

en sugen melissa

en icke sugen mamma som har 2 underbara barn..det är perfekt.



tack än en gång! puss

Kommentarer
Postat av: Jessica - Mamma till Leia

Du har klippt dig va?? Jätte fint. !! Ni är så söta du och din familj.. KRam

2010-08-06 @ 22:53:51
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0