bästa beställningen

För några dagar sen gjorde jag en beställning på 2 mössor och en mobil till diaz vagn från en sida jag hittat.
Efter jag gjort beställningen tog de max några timmar innan jag fick fakturan, och när den var betald fick jag varorna dagen efter. Hur super är inte det? Jag är så nöjd kolla in så fina.


mjuk mobil med Diaz namn i blått och grönt, jätte sött och egen.
Mössan i blått med en stor stjärna på som han är:) Sitter perfekt.

Och prinsessan fick så klart en rosa med en stor krona på. Sömmen är i guld.
Hon älskar den redan.

Haha hennes nya grej e att visa rumpan när man ska fota, busunge

haha vi slår alltid på hennes rumpa nu för tiden när hon inte har blöja så antagligen e det därför hon alltid gör så nu för tiden och skrattar:)


haha den bjuder vi på:)

<3

Iallafall så rekomenderar jag starkt denna sida, billigt och snabb leverans. Väl sytt och supergullig säljare.
Frakten hade blivit mindre än vad jag betalat så hon skicka med perngarna med varorna, så sött!
Tack

http://personligapresenter.webb.se/


Kommentarer
Postat av: moryn

fint! Kanske kanske att man betäller nåt.. sen host i framtiden.. kanske...

2010-08-31 @ 15:44:21
URL: http://moryn.blogg.se/
Postat av: Mommo

Haha poto..:) Längtar så mycket efter er. Va fina mössorna var. Puss puss

2010-08-31 @ 18:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0