Grym tjej!

Hej! Jag ville bara tala om för dig att jag tycker dina barn är otroligt fina, och jag är själv snart tvåbarnsmamma, och känner lite grann av en panikkänsla (även om ja vet att detordnar sig) DU verkar klara det galant, och det är inte ofta folk ser sånt. jag vet att det behövs höras ibland och jag tycker verkligen du verkar vara en helt underbar mamma, du verkar ha så mkt kärlek att ge och jag är otroligt imponerad utav dig, du är stark, det märks! Hoppas du itne tar illa vid dig på något sätt, vile bara tala om det. Ta hand om dig!



Denna kommentar fick jag idag, och jag tackar:)
Det är häftigt att se att det inte bara är nån nära som kan berömma en. Utan någon helt utomstående.
Du är grym och det borde finnas fler som du.
Att bekräfta någon är allt annat än dåligt. I min värld är det en gåva att kunna ge. Ger gör jag ofta, nästan hela tiden. Jag förväntar mig inget tillbaka jämt, men jag vet när jag får och då är det förtjänat.





p.s Panikkänslan över att inte kunna älska det andra barnet lika mycket som första? Panik över att inte ha tid med den första? Panik över att inte klara av mammarollen för 2. Typ sån panik hade jag, men jag lät inte paniken ta över utan bestämde mig bara för att allt kommer ordna sig precis som du skriver. Och se det gör det för mig. Jag älskar Diaz lika mycket som Esmeralda, jag har hur mycket tid som helst för Esmeralda och jag klarar mammarollen till båda mina barn galant. Mitt trick är att ge, precis så som mina föräldrar gjorde/gör. Ge all sin kärlek och trygghet till sina barn. Och att veta att jag gör mitt bästa varje dag gör mig till den starka mamma jag faktiskt är. Tack än en gång!

God Natt:)

Kommentarer
Postat av: Carla

Haha, jag har "tjackat" dom på Cervera i tälje. Det är Iittala och nån limited edition utgåva som dom har rea på! Vet inte om rean är slut nu men jag köpte 8 stycken för 600 spänn, annars hade dom gått för det dubbla :D



Fin kommentar du fick, alldeles för sällan folk är sådär snälla! :D

2010-08-20 @ 00:37:12
URL: http://mmgott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0