panik

Ja här hemma händer det så mycket sen vi flytta.
Vi håller på massa med huset såklart men har slappat lite där för att bara hålla fokus på barnen. Det händer så mycket med dom på så kort tid. Tutten e snart ett minne blått för Diaz och det gör mig ledsen. Han äter från ingenstans otroligt bra och gillar allt utom potatis. Han fyller ju snart 7 månader och det kanske e dax för min jätte bebbe o släppa taget. Så klart känns det oxå skönt att få vara "fri" snart. Gå och vara Louise utanför mammarollen, träna utan att behöva känna stress att nån e hemma och väntar på en. Plugga körkort så fort jag bara kan. E så trött på o vara beroende av att min kille ska vara hemma om jag behöver handla nått osv.
Esmeralda utvecklas fort och det är så häftigt och se denna tös bli större och ja ni ännu mera självständig. HON GÖR ALLT SJÄLV, förutom att laga mat och torka bajs då. Hon är så omtänksam och otroligt outstanding.
Bilder i tusen finns och visa er men då vi inte har vår nya dator så har jag ingen ork att lägga upp dom på denna lånade. Nya ska komma i veckan så då ska ni få se på bilder.
Brödrosten hade jag i golvet häromdan så en ny är påväg hem;)
Mixen gick i bitar oxå så nu står en sån högt på listan av inköp. Hade en rosa fin som jag fått av pappa för ett bra tag sen.

Nu ska jag lägga diaz här men ni får gärna kommentera mina vänner vore kul:)

Ha en skön kväll och pussa era kära extra mycket för att visa er uppskattning. Det ska jag göra.
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0