hej maria

hej maria!

grattis till bebben i magen.
jag såg redan på magen när jag var i v. 7 eller nått.
men de där är så olika, nu när ja tittar på bilder på mig när jag var i början av graviditeten med esmeralda så var jag inte alls lika stor som jag tyckte då.magen i vecka 15på denna bild var ja tydligen i v. 15.
och man ser ju att jag är gravid om man säger så.

men de kommer säkert snart, magen alltså:)

min barndomsvän fick barn och födde barn utan att veta att hon var gravid. tror de eller ej men vi är väldigt olika som männiksor. vissa får mage andra tydligen inte. vissa blir breda medans vissa blir långa(jag) magen alltså.

lycka till kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0