bröllop snart

ja snart ska ja på mitt första bröllop för iår. Fler lär det bli;)
jag har mina funderingar kring vad jag ska ha på mig! jag tänker teman när ja ska på fest. och just nu tänker jag gudinna, en gravid stolt gudinna, vad sägs om denna klänning?!


tänk er slarvlockat hår uppsatt i nån snygg frissa med ett silver band i pannan, stora lite grekiska örhängen som jag har sååå "några av", denna klänning och kanske en snygg bolero eller kort kavaj till som e tait, strumbyxor och en par stövlar/stövletter?!
hjälp tack?!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Låter superb! ag röstar på kort kavaj och stövletter till!!

2010-01-29 @ 12:30:38
URL: http://phatty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0