äta opp

Jag kan inte få nog av mina barn...och tur är väl de:)


åå guuud jag får ryck...




jaha annars då, vad händer här hemma.
Ja ni ska veta det händer så mycket saker, men känner lixom att ja inte har krafter för er att berätta dom här.
Men idag åkte vi buss till pappa bus jobb och bara på den lilla sträckan hände de massa. Väl utanför hans jobb hade jag rysningar ända inne i öronen, nej jag gillar verkligen inte sjukhus. sen åkte vi till stan för att hämta en grej till vagnen som försvunnit, så nu kan ja äntligen köra båda barnen igen. en lång historia om hur den lilla grejen försvann oxå men pallar inte skriva nu..
jaha har ni tittat lite på tradera, ja tänkte ju börja sälja lite från min #walk in closet" jag tänkte att ja börjar lite från en ende i hörnet och fortsätter efter varje aktion e slut med nya. Jag skojjar inte här ska säljas...skulle vilja ha en loppis här hemma men hur, när och var?!?! får se hur de kan ordnas.

jaja nu ska ja o min nya frilla sova snart. ska hoppa på min sambo bara som spelar "loco" som esmeralda säger. pappa pelar loco, köra bilen.
duktig min sej alltså

måste berätta oxå när vi duscha nu ikväll så hade ja och esmeralda så kul att vi höll på o dö, vi hade värsta skratt-attacken. Jag låter ju ingen ting då när ja garvar så ja inte kan andas men esmeralda ååå vilket underbart barngarv, bästa bästa i hela världen<3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Lägg ut barnkläder Louise:)

2010-07-25 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0