in the city

vår dag på stan med rasums och amanda

min dotter ville sitta på lejonen

rasums fick bara stå bakom:)

vi gick o fika, vilket uppskattades, dock ej esmeraldas mat men isen i annanas juicen;)

fotografen på oss till mandas kamera<3

fina männikor, mycket kärek känner jag för er<3

amanda mös med diaz, lite sugen blev hon allt..

sen ringde hennes klocka, dax för p-piller:) haha så ska jag oxå göra sen för att komma ihåg

vi satt tillsammans i stora fotöljer

min dotter är för goo<3

mamma e bäst...när pappa inte e i närheten:)

<3

tack mulldah för att du ringde o vi hann ses<3
älskar dig


o rasmus, mys att du kom, vi ses snart älskade bror<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0