Promenad

Heej allihop!
vi har nyss kommit hem från en lååång promenad, jag och mina 2 barn.
det gick så bra
först gick vi till statoil och fick vagn-hjulen pumpade= jag fick en ny vagn:)
esmeralda fick en glass där,  jag köpte ingen till mig då ja trodde att esmearaldas va för stor och att hon skulle ge mig resten men nej nej hon åt upp hela själv och jag fick smaka rester på hennes händer. jävlar va god den va, calippo annanas tror ja de va o jag älskart, hon me:)

sedan gick vi vidare till rönninge för att handla en present, då va butiken nerlagd sen i torsdags, fan va tråkigt tänkte vi och gick vidare. hitta en annan mysig butik o handla i stället, dit måste jag tillbaka.

sedan gick vi hemmåt igen och stanna vid en annan affär o handlla lite till esmeralda, visar senare för er.

och nu e vi hemma, e sover och diaz bajsar, härligt:)

nu lite bilder:



esmeralda fram:)

diaz bak:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0