kilon

Yes som ni ser rubriken KILON, jag rasar i kilon, jag vägde 74 kg samma dag som jag födde diaz alltså 8 dagar sen och nu väger jag 61 kg, fan fattar ni hur fort det går. jag har bara 5 kg kvar tills jag är på min normala vikt.
Klockrent.
Hade nog en hel sjö med vatten i min kropp, gillar verkligen att titta ner på mina vrister nu när jag sätter på mig skor. Vackert:)

Männen här hemma lagar mat medans jag får softa, detta är livet va:)?

Nej nu ska ja nog gå o klä på mig nått fint för sen ska vi iväg och handla present till födelsedagsbarnet som är ingen mindre än PABLO TORRES!!!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SNYGGVE:)

puss och kram så länge


p.s åå jag vill på spa igen, undra om man ska ta och boka snart igen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0