lax o ris

vi har nyss ätit mat, jag och min kära.
Ungarna sover så fint.
vi har det så bra ska ni veta.
allt flyter på som det ska.
vi planerar och fixar massa med esmeraldas födelsedag.
vi har inhandlat hennes 2års present.
hon kommer bli så glad.
jag har så mycket att berätta för er.
det händer så mycket saker kring mig hela tiden.
jag älskar livet mer än nånsin och jag har dom bästa kring mig.
esmeralda växer och formas till en riktigt häftig tjej, stolt!
diaz växer oxå och formas mer och mer, han har oxå redan en sida som är typiskt han.
mina barn ni är mitt liv<3


nu ska vi se lite till på tv 4...

pusss kram o massa varma kärlekskramar till er mina nära och kära


en bild på mig och esmeralda från förra sommaren tror ja nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0