nu mumsar vi godis

Jaha, dagarna går och Diaz är redan 5 dagar. Här går det undan när man har kul.
Allt går som det ska, jag ammar som en tok för att inte mina Jordan pattar ska spricka, jag har sår på bröstvårtorna och mina eftervärkar är hemska. Diaz älskar tutte och det resulterar i ständiga bajsblöjsbyten. Men tro mig jag är inte missnöjd, det känns underbart att ammningen funkar. Och jag klagar inte över eftervärkarna, det betyder att magen försvinner fortare än kvickt, tillochmed lite för kvickt. Jag äter fortfarande för 2-3 personer om dagen och magen är snart borta. Det är härligt att ha underbara gener;) Om det är nått jag ska klaga på är det min ryggvärk jag heltplötsligt fått..jag fick nog de med esmeralda oxå efter att ha fött henne. Jobbigt det där, sen kommer väl svanskotan snart skrika oxå...nej men sen när jag börjar träna så ska det byggas upp.
Annars då...JA jag vill tacka för alla fina kommentarer jag fått., ni gör mig verkligen glad, försöker svara tillbaka för jag vet att de e så kul o komma in och se att nån hälsat, men som sagt har lite o göra här hemma så det glöms lätt bort.
nej nu ska ja fortsätta sno godis från min älskling som sitter i soffan..
puss o godnatt


p.s här kommer en bild på magen samma dag som jag födde, snacka om tur att jag tog dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0