åå vilken härlig dag

sura uppstöttningar och illningar mellan benen går nästan bort när det är så härligt väder ute.
jag har varit ute och gått sen varit i tumba och fikat med snygga ilona och hennes sötnos neo. åå va de va mysigt o bara få gosa. himla söt är han. ilona knäppisen hade tagit med 2 säckar med kläder till lillen i magen. o tack så klart, bara massa snygga märkeskläder;) vet dock inte vart ja ska få plats med alla kläder nu, lillen i magen har redan en så stor garderob så jag funderar om han inte ska få andra sidan av esmeraldas garderob. hmm problemet är vad ja ska ha alla mina kläder då. alla mina jeans, smycken, väskor, skärp, sjalar, träningskläder osv. ligger där. hmm ska nog gå o se om de inte går att mosa i lite mer kläder iallafall i hans byrå i vårt sovrum.

hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0