barnbasar

nu har vi nyss kommit hem från en trång men ganska stor barnbasar. jag känner svetten mellan brösten, usch. vagn var de inte frågan om innan vi gick hemmifrån, men helt plötsligt skulle den med bestämde lillan och där satt hon, hela tiden. jag gjorde av med 30 kr och då va det entré 10kr. esmeralda valde en stor lastbil till sig och ett strykgärn som lyser. jag valde ett par adidas skor till lillfisen i magen.
Väl därinne var de kaos, alltså ja hade tjänat grymma pengar om ja stått, folk köpte allt. (skit) sånt som ja slänger utan att änns tänka på att kunna sälja de. jaja nästa gång kanske jag får stå har nämligen rensat esmeraldas garderob igår så nu har ja 3 nya kassar. får se får se. ork ska ju osså finnas.
jag hade ju lovat er bilder på lillans ägg och en jätte fin målning hon gjort. ska nog gå o fotta de direkt så jag kommer ihåg.

annars idag så vet jag inte vad som händer. storhandla är väl nr. 1.

ha en skön dag allihoppa.
puss kram

här kommer lite bilder på lillan, när hon dansa i köket och diska samtidigt:)



Kommentarer
Postat av: Jessica- Mamma till Leia

var köper du din fina inredning?? älskar vitt. Kram

2010-03-27 @ 15:20:52
URL: http://mammajesssi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0