godnatt

jag har haft en dag för mig själv.
lämna lillan tidigt
gick direkt hem och skulle sova
grannarna hade byggare där så dom borra för fullt
låg där och tänkte hur ska ja kunna sova
kl halv 2 vaknar jag
visst kunde jag sova
helt svettig och mysig var jag när ja klev upp
guuud så skönt det va o sova
efter de ställde jag min och gjorde mat
vet inte om den blev god eller äcklig
kände helt plötsligt ingen smak när jag skulle smaksätta
familjen får avgöra senare om den var godkänd
efter de tog jag upp ett varmt bad
badade i 40 min
tog bort gammalt nagelack och måla nytt
käka lite godis medans de torka
fick besök av akelius som ska fixa några lister i fönsterna
dom kommer tillbaka kl 12 på torsdag
och nu sitter jag här
ska hämta min fina sej nu
sakna älska mest i hela världen
puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0