halllå

vilken dag va!
Full rulle har det varit här hemma, och tack vare noelia har jag haft massa energi att få iordning massa grejer. nu känns hjärtat mycket lättare.
vi har rensat lite av min garderob och städat den. det känns så skönt. tror nog noelia blev mer än nöjd med att hjälpa till då hon fick hem en stor ikea säck;)

idag är jag faktiskt tröttare än vanligt, vet inte varför men de måste nog bero på vädret, skyller på de iallafall.
vill gå ut och köpa godis men vem vill gå ut i detta väder. inte vi iallafall.
nu ska ja och lillan hänga tvätt.
ha en skön kväll
puss kram

p.s filmen igår gick och den var lika bra som vanligt. kvaliten var som en vhs på 90.talet spelad 500gr samma film. aa ni fattar! bildkvaliten va inte den bästa men den kändes faktiskt mer äkta då.


jaja puss o snusk hej

Kommentarer
Postat av: Pernilla Jansson

hej gumman! lyxigt att få gräva lite i din garderob, då förstår jag att hon vart glad ;) låter som ni haft en mysig helg! Jag har vart hemma i vås, jätteskönt. Men imorrn 6.30 drar vi mot Leksand igen ! LOVE YOU!

2010-03-21 @ 19:14:34
URL: http://dennadag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0